Veelgestelde vragen
1. Toegang tot de site
2. Werken met Master Lock VAULT App
3. Wat indien ik niet de beschikking heb over een smartfone of een ander Bluetooth apparaat waar de Master Lock VAULT App op werkt?
4. Winkelwagen aanpassen
5. Minimale huurperiode
6. Remote access
7. Speciale condities
1. Waar vind ik mijn persoonlijke toegangscode tot de C2store site?
Ga naar uw account in de C2Store webshop en voltooi volgende stappen: selecteer Account > Details > Uw bestellingen > Bekijk gegevens > Scroll down tot aan de titel "Beveiligingscode". Hier vindt u de cijfercombinatie die u toegang geeft tot de C2store vestiging in de regio van uw bestelling. Deze beveiligingscode is slechts zichtbaar na reservatie van een opslagunit en wordt geactiveerd vanaf de datum waarop uw huurperiode ingaat tot en met de dag dat uw huurperiode eindigt.
2. Werken met de Master Lock VAULT App?
Download de Master Lock app via de App Store of Google Play op een mobiel apparaat met Bluetooth functie. Selecteer "sign in" of "create account" en doorloop de bijbehorende stappen. Vervolgens klik je op de link in de uitnodigingsmail die je van C2Store ontvangt. Vanaf nu kan je ook in je opslagunit. Begeef u naar de C2store locatie en open de app op je apparaat, zorg dat je Bluetooth verbinding op "AAN" staat, druk op de ronde knop op of het hangslot of de sleutelkluis en zodra deze knop groen kleurt kan je het hangslot of de sleutelkluis openen. Je hoort tevens een klik als het hangslot of de sleutelkluis ontgrendeld wordt.
Het hangslot dient weg te worden genomen en kan tijdelijk of aan de andere deur worden gehangen of mee worden genomen in de opslag unit. Bij het verlaten van de container dient het hangslot weer te worden bevestigd en dichtgeklikt.
De sleutelkluis dient te worden geopend door het voor paneel neer te klappen. In deze kluis bevindt zich een drukknop om het (elektrische) rolluik van je opslag unit te openen. Bij de opslag units met een rolluik is er aan de binnenzijde eveneens een drukknop bevestigd om het rolluik te bedienen. Bij het afsluiten van het rolluik dient men de sleutelkluis weer dicht te doen om te voorkomen dat onbevoegden toegang krijgen tot je opslag unit.
3. Wat indien ik niet de beschikking heb over een smartfone of een ander Bluetooth apparaat waar de Master Lock VAULT App op werkt?
Indien je niet beschikt over een mobiel apparaat met Bluetooth verbinding bestaat de mogelijkheid om je opslag unit te openen met behulp van een code. Dit geldt eveneens indien je tijdelijk geen beschikking hebt over een dergelijk apparaat.
De code omhet hangslot of de sleutelkluis te openen is zichtbaar in je eigen omgeving in de Master Lock VAULT App, of kan beschikbaar worden gesteld door de klantenservice van C2Store, indien je niet de beschikking hebt of (meer) kunt hebben over deze App.
4. Hoe schrap ik een keuze uit mijn winkelwagentje?
Zie je plots een dubbele prijs, dan heb je waarschijnlijk meer dan één opslagunit geselecteerd. De nietgewenste unit of optie kan je altijd schrappen door het kruisje (X) aan te vinken. Ook indien je je keuze voor een andere opslag unit hebt gemaakt is dit de mogelijkheid om de eerdere, foutieve, keuze ongedaan te maken.
5. Wat is de minimale huurperiode voor een opslagunit?
De minimale huurperiode van een opslagunit bedraagt 1 maand. Indien je bij aanvang reeds aangeeft voor meerdere maanden te willen huren, kan je van voordeligere prijzen genieten. Het is niet mogelijk om vroegtijdig de huurperiode stop te zetten.
6. Is het mogelijk om iemand remote toegang te geven tot mijn opslagunit?
Stel je bent op vakantie maar je wil een familielid, vriend of zakenpartner toegang geven tot jouw opslagunit? Dat is mogelijk. Hiervoor dient de andere persoon de beschikking te krijgen over de toegangscode en eventueel eveneens uitgenodigd te worden om de Master Lock VAULT App te downloaden. Dit laatste kan alleen via de klantenservice van C2Store en je dient dit tijdig aan te vragen.
7. Kan ik goederen bewaren die speciale condities vereisen (koeling, verwarming,..)?
C2store biedt verschillende uitbreiding op het standaard aanbod. Naast kasten en rekken om je spullen op te slaan bestaat er ook de mogelijkheid om je opslag unit te koelen of te verwarmen. Om dit te realiseren dien je van te voren wel contact op te nemen met de C2Store klantenservice, die er voor kan zorgen dat de vereiste opties klaar staan voor gebruik in je gehuurde opslag unit.
Staat uw vraag hier niet tussen of vindt u niet wat u zoekt, neem dan contact met ons op.